Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna to grubsza sprawa.

Skuteczny wizerunek firmy wymaga spójności wszystkich elementów wchodzących w jego skład, ale ważniejsze jest coś innego - strategia.

mockup
Identyfikacja wizualna to nie tylko grafika. Jeśli ktoś się decyduje na stworzenie spójnego wizerunku, to powinien mieć świadomość, że do wykorzystania pełnego potencjału przedsięwzięcia niezbędne jest również stworzenie odpowiedniej kampanii marketingowej.

Pojęciem łączącym te dwa podejścia - wizerunkowe i marketingowe - jest tzw. branding. Tworzenie brandingu ma charakter ciągły i zazwyczaj wiąże się z względnie dużymi kosztami, ale jest to inwestycja, która (o ile przeprowadzona mądrze) pozwala "znokautować" konkurencję i zabezpieczyć silną i trwałą pozycję na rynku.

Jak poprawnie tworzyć wizerunek?

Warto przestrzegać poniższej procedury.

Chcesz skorzystać z moich usług?

Podoba Ci się sposób i efekty mojej pracy, ale zastanawiasz się ile to kosztuje? Nie zastanawiaj się - sprawdź w cenniku ;)